Prepojenia EGO centier

Čo nám hovoria naše centrá jednotlivo a čo v nich máme "schované"?
Čo nám hovoria naše centrá v priamom prepojení spodnej časti?
Čo nám hovoria naše centrá v opačnom prepojení spodnej časti?
Základné PUDY zo STRACHu:
- uteč (rola obete)
- útoč (rola tyrana)
- zamrzni (rola mrtvolky)
Základné emočné TRAUMY a VINA:
- moja vina
- tvoja vina
- naša vina (vaša vina) = spoločnosť / skupina / komunita
Základné mentálne KONCEPTY a HANBA:
- za fyzické (Telo) = presvedčenie som príšera ( napr. krivý nos)
- za emócie (Duše) = presvedčenie som slaboch (napr. neznášam krik)
- za myšlienky (Mysle) = presvedčenie som hlupák (napr. neviem sa zapojiť do debaty)
Základné PAMATE a SMÚTKY:
1. Pamäť TELA
2. Pamäť EGA
3. Pamäť DUCHA
v spojitosti s témami minulosť, prítomnosť a budúcnosť

,Pamäť a STRACH:
A, minulosť ( že sa stane/nestane to isté) = STRACH Z CHYBY alebo ZODPOVEDNOSTI
B, budúcnosť (že neviem čo sa stane) = STRACH Z NEISTOTY
C, prítomnosť = IBA TU SA DÁ PRACOVAŤ (na základe toho, čo som objavil v bode A a B)
Mentálne koncepty a VINA:
A, moja, že som zlyhal ( nenaplnili sa očakávania Mysle, ktoré "žijú" na základe vzorov. Ak sa nenaplnili očakávania, ego začína hľadať vinníka)
B, tvoja, že si zlyhal ( nenaplnili sa očakávania Mysle, ktoré "žijú" na základe vzorov. Ak sa nenaplnili očakávania, ego začína hľadať vinníka)
C, naša / vaša (kolektívna vina neexistuje a tak je skupina C absolútne nepodstatnou skupinou = nevenovať pozornosť)
Emočné traumy a HANBA:
A, moja ( mal/a by som sa hanbiť, že som nenaplnil očakávania........ "správnej" matky, otca, dcéry, syna, priateľa....)
B, tvoja ( mal/a by si sa hanbiť, že si nenaplnil očakávania........ "správnej" matky, otca, dcéry, syna, priateľa....)
C, naša / vaša (kolektívna hanba neexistuje a tak je písmeno C absolútne nepodstatnou skupinou = nevenovať pozornosť)
Pudy, inštinkty a SMÚTOK:
Najmä smútky z pamäte nás nútia robiť / nerobiť veci = útek, útok, ustrnutie.
Útek nemusí byť hanba a prejavom zbabelca, ale naopak.
Útok nemusí byť odvaha a prejavom bojovníka, ale naopak.
Ustrnutie nemusí byť prejavom trpezlivosti majstra, ale naopak.
Aké pudy, inštinkty a reflexy v sebe mám a ktoré ma nútia robiť / nerobiť veci, ktoré by som chcel / nechcel. Poznať svoje vzorce ja pre vedomý (slobodný) život potrebné, lebo ak ich nepoznám, som ich otrokom aj keď o tom zatiaľ neviem...